preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

 

Cilj: Programom se nastoji omogućiti mladim ljudima – građanima Europske unije – bolje razumijevanje njihovih prava, upoznati ih s radom i odgovornostima zastupnika u Europskom parlamentu te im osvijestiti načine na koje mogu aktivno sudjelovati u kreiranju europskih politika.

Zadatci:

-upoznati učenike sa ustrojem EU te osnovnim činjenicama o institucijama i njihovim funkcijama

-upoznati učenike s ovlastima i ulogama  EU Parlamenta

-s poviješću EU i utjecajem na naš život

– vrijednostima koje promovira EU

-poučiti učenike o različitim kulturama i običajima

-ojačati asimilacijske vještine i razumijevanje različitosti

-ojačati važnost očuvanja okoliša i problemom globalnog zatopljenja

-upoznati učenike sa pojmom i značenjem jedinstvenog tržišta

-poučiti o borbi protiv terorizma i zlouporabe droga

-osvijestiti kod učenika potrebu o aktivnom sudjelovanju u demokratskim procesima

-poučiti  o biračkim pravima i potrebi sudjelovanja u izgradnji budućnosti

-potaknuti različite oblike izražavanja

-motivirati učenike na timski rad

Metode: verbalne metode (metode usmenog izlaganja i dijaloška metoda), metoda demonstracije, tekstualno-ilustrativna metoda.

Nositelji: Barbara Tomljenović Jurković

Resursi: učionica, računalo s projektorom, literatura

Sredstva: redovna sredstva škole

Vrijeme: tijekom školske godine

Vrednovanje:Europski parlament će prateći aktivnosti škole dodijeliti učenicima certifikat kojim će postati niži ambasadori Europskog parlamenta, a škola može svoj europski i volonterski doprinos nagraditi bodovima za sudjelovanje u nastavi, praktični rad ili stažiranje u neprofitnoj organizaciji

 

Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 11. 2013.

Ukupno: 934872
Ovaj mjesec: 2030
Ovaj tjedan: 781
Danas: 263

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400




preskoči na navigaciju